" />

Games 4 You

Pytaj a Dostaniesz odpowiedz


#1 2009-01-02 13:11:31

Lukasz

Administrator

3776232
Zarejestrowany: 2009-01-01
Posty: 34
Punktów :   

O Metin2

Metin2 - gra z gatunku MMORPG, stworzona przez firmę YMIR,. Ltd w 2004 roku, wydawana jest przez Gameforge 4D w Europie, oraz przez G4Box w Stanach Zjednoczonych. Polska wersja gry została wydana w lipcu 2007 roku. Grafika w grze jest trójwymiarowa.

Fabuła gry przenosi nas do wydarzeń, które mają miejsce w fantastycznym, orientalnym świecie. Pewnego razu z nieba spadł wielki kamień nazywany tytułowym "Metinem" co spowodowało podzielenie wielkiego imperium na trzy królestwa, Świat ten zagrożony jest przez spadające z nieba odłamki wielkiego "Metina". Stworzenia zamieszkujące niezwykły świat zaczynają być wrogo nastawione do ludzi oraz przeobrażają się w straszne potwory. Naszym zadaniem jest rozwiązać tą zagadkę, a także podbić pozostałe dwa królestwa i stać się największym wojownikiem świata Metin.

Królestwa

Na samym początku gracz staje przed wyborem jednego królestwa spośród trzech. Każde królestwo ma swój kolor.

    * Jinno - Imperium Jinno znajduje się we wschodniej części kontynentu. Imperium to zostało założone dzięki potędze militarnej. Jego ludność jest agresywna i wojownicza.
    * Chunjo - Imperium Chunjo znajduje się w zachodniej części kontynentu. Panuje tutaj ustrój teokratyczny, dlatego imperium kontrolowane jest przez jego przywódców duchowych.
    * Shinsoo - Imperium Shinsoo znajduje się w południowej części kontynentu. Głównym zajęciem ludności jest handel.

Klasy

Kolejnym krokiem jest wybór klasy swojej postaci i jej płci, do wyboru mamy takich 4:

    * Wojownik - postać głównie ofensywna, która potrafi używać broni dwuręcznych oraz mieczy jednoręcznych. Dla początkujących najlepsza rasa.
    * Sura - postać potrafiąca używać tylko jednoręcznych mieczy, nadrabia jednak tą stratę mocnymi czarami ofensywnymi i defensywnymi.
    * Szaman - postać, która używa dzwony i wachlarze. Doskonale wspomagająca innych graczy potężną magią błyskawic lub smoka. Niestety, ta rasa nie może używać żadnej broni która nie do nich przeznaczona. Pomaga innym klasom podczas walki czarami wspomagającymi.
    * Ninja - jedyna postać potrafiąca korzystać ze sztyletów, łuków, a także jednoręcznych mieczy. Podczas nauki swoich umiejętności ninja uczy się także zatruwania przeciwników. Ma wiele broni, jest szybki, ma tanie księgi umiejętności.

Umiejętności

Kolejnym etapem jest W trakcie rozgrywki, każda postać musi podążyć jedną z dwóch określonych dróg rozwoju:

    * Wojownicy:
          o Moc ciała (Body)

Najpopularniejsza profesja w Metin2. Ataki Wojowników Body mają kontaktowy charakter. Główna potęga wojowników Body tkwi w ich sile. Duże obrażenia, szybkość sprawiają, że body jest najlepszą klasą dla początkujących.

    *
          o Moc duszy (Mental)

W przeciwieństwie do body mentale skupiają się bardziej na defensywie niż ofensywie. Żadna inna profesja nie potrafi przyjąć na "klatę" tyle ciosów co Mental. Mental potrafi atakować w pół dystansie- w lini prostej.

    * Sura:
          o Czarna magia (Black Magic)

Sura Black Magic uważana jest za najlepszą profesję do PvP. Postacią tą trudniej jednak zdobywać doświadczenie.. Skille rażą zaledwie kilku przeciwników (jeżeli stoją koło siebie). Jedyną zdolnością doskonałą do jego zdobywania jest ogniste uderzenie które atakuje wszystkich przeciwników w pobliżu.

    *
          o Magia broni (Weapon)

Postać, która na niskich poziomwach zabija potwory doskonale, ale wyraźnie ustępuje wojownikom. Natomiast PvP to styl gry nie przeznaczony dla niej. Na poziomie 50 Sura staje się prawdziwym postrachem wojowników i szamanów. Głównie dzięki "rozproszeniu magii", które potrafi wyłączyć wszystkie buffy (poza ognistym duchem sury Czarnej Magii). Jednak, niektóre skille Weapona są zbugowane (występują też błędy w tłumaczeniu), przez co wielu graczy nie wybiera tej ścieżki rozwoju Sury. Ogólnie Weaponem gra się podobnie jak wojownikiem body z powodu podobnych skilli: wir miecza -> smoczy wir, uderzenie palcem -> trzystronne cięcie, itp.

    * Szamani
          o Magia boga smoków (Dragon)

Dragon posiada niewielką siłę ataku. Główną siłą tej profesji są buffy, które zapewniają obronę, większą szansę na atak krytyczny, itp. Profesja idealnie nadaje się do wspomagania innych, bardziej wyspecjalizowanych w walce klas. W ostatnim czasie usunięto bug szamanów. Dzięki temu Dragon może podpalić swojego przeciwnika dzięki czemu wartość bojowa (zwłaszcza w PvP) tej profesji znacznie wzrasta. "Szaman Smok" zaczyna pokazywać swoją prawdziwą wartość w PvP dopiero na wyższych lvl.

    *
          o Magia błyskawic (Lightning)

Ta profesja jest bardziej wyspecjalizowana w walce, niż Dragon. Ataki zadają mniejsze obrażenia niż u Dragona + umiejętność leczenia okazuje się nieocenioną przewagą w PvP nad innymi graczami.Postać ta na wyższych lvl-ach umiejętności "Leczenie" jest chętnie przyjmowana do grup w lochu pająków, gdzie expią głownie lvl-e 50+, dzięki czemu postacią tą umiejętny gracz może szybko nabić wysoki lvl.

    * Ninja
          o Umiejętność zabójcy (Dagger)

Ninja Dagger walczy niezwykle szybkimi sztyletami. Pod tym względem tylko Body może się równać z Daggerem. Dagger specjalizuje się w atakach od tyłu dzięki czemu zadaje spore obrażenia.Specjalną umiejętnością ninjy Dagger jest "krycie się", dzięki któremu jest niewidzialny(-a) i zadaje większe obrażenia.


          o Umiejętność łucznictwa (Archer)

Archer posiada umiejętności związane z łukiem. Jest to najmniej "samowystarczalna" profesja. Samotne expienie w zasadzie odpada. Archer nadrabia to skutecznością w PvP (dorównuje surze BM), oraz doskonałym lurowaniem. Żadne pt nie poradzi sobie bez ninji a Archer radzi sobie znacznie lepiej z lurowaniem niż Dagger, dzięki atakom magicznym wykonywanym z łuku i czarowi sprzyśpieszającemu - "bezszelestny chód" ( później "chód wiatru" oraz "chód Boga").Doświadczeni archerzy:"Archer expi solo".

W pvp (gracz na gracza)kożda postać jedst dobra.Gra polega głównie na zdobywaniu doświadczenia swoją postacią, kompletowaniu przydatnego nam ekwipunku, doskonaleniu swoich czarów, sprzedawaniu nieprzydatnego nam ekwipunku i walczeniu z oponentami z innych królestw. Jest również możliwość zrzeszania się graczy w gildie, budowania własnych zamków, walczeniu ramie w ramie w wojnach gildii lub nawet w wojnach królestw (słynny "event" - "Obrona Króla"(30 dnia miesiąca) ). Gracze mogą też łączyć sie w pary, które biorą śluby, oraz chwilowe grupy zwane PT (player's team), które razem zdobywają doświadczenie.Kiedy członek ,,team'u" ma tzw. dowództwo to członkowie PT otrzymują bonusy do doświadczenia.

Głównym problemem gry są tzw. bugi (np. ataki i bonusy), które przeszkadzają w swobodnej grze. Dużym problemem w grze są również lagi, na które narzekają wszyscy gracze grający w tą grę. Podczas przeciążenia wszystkich 6 kanałów serwera jednocześnie, sięgają one nawet kilku sekund, co podczas walki z potworami niejednokrotnie kończy się śmiercią postaci. Polska edycja jest uważana za jedną z najgorszych spośród wszystkich edycji gry. Być może jest to spowodowane tym, że jest ona najświeższa i jeszcze niedopracowana. Gra jest jednak ciągle w trakcie rozwoju, a kolejne poprawki wychodzą średnio co miesiąc. Polscy gracze ciągle czekają na otworzenie nowych krain, a także dodanie przez programistów przygotowanych już nowych przedmiotów.

Offline

 
Copyright © Lukasz 2009

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.speedwayadam.pun.pl www.flashmobbielsko.pun.pl www.panoramiczna.pun.pl www.shinobigakure.pun.pl www.torcida-zaborze.pun.pl